fredag 13 februari 2009

Lat morgon o sen kväll

Mm, vakna imorse typ kvart i 9 med världens huvudvärk asså. Tänkte bara typ ”amehgud måste jag till skolan idag” å sen kom ja på att det är ju lov nu, så ja lyckades släpa iväg mig till skolan ändå.

På lovet ska jag bara slappa o ta det lugnt o ta igen mig från skolan. Fast det blir nog några gymbesök också, man måste ju hålla sig i form, stay in shape liksom. förresten ska jag bort på fest sen hos Mia, hon är liksom THE schysstaste kompisen i världen o har alltid bra fester, så jag ser fram emot det!

När jag var inne i stan såg jag bara VÄRLDENS hetaste tröja liksom, skitsnygg va den asså!
Bara 899 kr, och kalsongerna gick för 299 fast om man köper hela setet blir det 999 spänn, under tusenlappen. Finns på JC vid Hötorget. Helt värt!


ja nu har jag inte så mycket mer att säga, ska snart göra mig i ordning inför festen o allt liksom. jaja, måste kila, tata, o puss på er!


P.S kommentera gärna, fast jag är ju inte ledig, så skippa flörtandet är ni snälla ;)

8 kommentarer:

  1. Ralf, har du blivit biten av Ebba von Sydow!?
    NOOOOOOOOOOOO!!!

    SvaraRadera
  2. Nä men ska vi skippa flörtandet är det ju knappt någon ide att kommentera lix!

    SvaraRadera
  3. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

    Inga dolda flörtar här inte, lille snygging. ;)

    SvaraRadera
  4. ahmegud asså vaffö har du lix bara kopierat allt jag skrivit? Guud, du måste ba skaffa dig ett eget liv, lix!

    SvaraRadera
  5. amen du e en sån bitch asså, jag har inte snott nåt jag skrev liksom allt själlv!!!!lägg av totaly va, sluta kommentera min blog du vill bar sno mina läsare för att du vet att jag e bättre än du!!1

    SvaraRadera
  6. Det här var den mest homosexuella inlägget som jag har någonsin läst.

    inget negativt

    SvaraRadera
  7. VA? VAD HAR TAGIT ÅT DIG RALF?! ÄR DU HELT FRÅN VETTET!?? SÅ HÄR KAN DU INTE SKRIVA!!! GAAAAAAAAAAAAAAAH!!!! GAAAAAAAAAAAH!!!

    SvaraRadera
  8. Jag vet inte riktigt vem den där Moe eller vad han nu heter är, men om nu inlägget är så gay förstår jag inte varför han inte frågat det om en dejt än.

    Enligt allmän erfarenhet brukar hans kommentarer på andra, liknande inlägg brukar ju luta åt det hållet i varje fall.

    SvaraRadera