fredag 30 januari 2009

Blogginlägg #1

Första blogginlägget, någonsin. Here we go. Hoppas det blir riktigt shiet, för då kan det ju bra bli bättre sen. Right? Eller tänker jag bara väldigt fel? Och om ni tycker designen är rätt tråkig kan jag bara säga att den kommer at bli X antal gånger bättre i framtiden. Antagligen.

***

Förresten, checka gärna videosarna till höger; they are watch-clean. Säger väl rätt mycket om vår klass egentligen. Kanske kommer fler i framtiden och vem vad vad det då är som gäller. Lekakule-SM?

***

Jag kom på nåt häromdan. Der är förbannat svårt att måla lungor. Folk påstår att konstnärer som Van Gogh var nåt, men det enda han gjorde var att inspirera folk att hoppa av skolan och sälja tavlor på gatan. Starkt. Sen fanns det ju folk som målade av lungor o liknande (extremt komplicerat berätta för de som inte redan vet det) för att hjälpa människor i framtiden. Och vad gjorde Van Gogh? skar sig i örat som en lite wannabe emo, det var vad han gjorde. Mmm, visst. Uppskatta honom, men det är inte tack vare honom som jag kanske får G i Naturkunskap i alla fall. Det är tack vare honom det finns esteter (Hur ni tolkar det tar jag inget ansvar för).

***

Freud, övertolkningarnas fader, hade säkert hittat nån pervers böjning hos denne Van Gogh, men jag kunde inte bry mig ett öre. Hahaha... ha. Som sagt, det kan ju bara bli bättre.

***

Är det jag målat uppskattat? Snarare utskrattat. Precis som alla mina underbara puns. Känner mig lite som Heidi (två personer som var med i Bryssel vet vad jag snackar om).

***

Jag kan bli lite sarkastisk ibland, så ifall du inte förstår så får du gärna fråga. Det är bara att säga till om du helst vill vara anynom, Sarah.

***

Årets första: Blogginlägg
Årets sista: Årets/Dagens/Halvtimmens lista


Så, nu får det räcka med bedrövligheter för idag.

2 kommentarer:

  1. Finns ingen joel utan pans, och finns inga pans utan joel.
    hehehe jag gilla dig dissning av Sarah:)

    SvaraRadera
  2. Välskrivet Joel, jag kände mig underhållen ett tag där, faktiskt. :)

    SvaraRadera